Blir aldrig som man tänkt...

Jag skulle ju verkligen städa här idag,det blev inte, inte än iaf. Läkarbesök, hämta lippan på dagis och sen in till stan för att köpa en beställning Kevin hade till i morgon, nämligen simglasögon och de skulle vara svarta och runda, men det lyckades vi hitta utan problem hoppas att de duger nu, har sparat kvittot för säkerhets skull. Allt duger inte numer, väldig viktigpetter har han blitt storpojken våran.

Nu är vi hemma och då kommer jag min virrhöna ihåg att vi SKULLE köpa damsugarpåsar medans vi var i stan då det endast är där de har dem vi behöver, ids inte åka tillbaka dit så vi får väl se hur mkt till som rymms i påsen som sitter i, annars får det bli plock och tvätt i dag och golven i morgon, visst är detta intressant va? Nä över till annat..............................

men då kommer jag på att det inte finns så mkt annat att ta upp just nu..jo förresten jag har hittat lite skönhetskurer man själv gör hemma i köket, det var en ansiktsmask och en egen kroppsskrubb, jag ska lämna receptet på det senare.

På lördag ska Kevin och Jens och premiärfiska och då smiter jag och flickorna i väg på loppis och kanske tar en fika på stan..hm..vad kul det ska bli att bara fara vi =)
Nu ska jag dricka kaffe men uppdaterar senare, ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0