Blev så fel!

Innan någon kommer med frågor ang skallningen jag nämnde i förra inlägget vill jag poengtera att det var INTE Jens som skallat Kevin, det var Kevin som råkade hoppa upp mot Jens och råkade skalla Jens under hakan i bus och lek =) det var nämligen så att jag sneglade på det förra inlägget och förstod att det kan vara rätt lätt att missförstå, men nu vet ni ;)

Barnen ligger och sover, skönt! De var dock väldigt snälla och tillmötesgående under hela läggningsproceduren, inget bök,gnäll eller tjafs och alla tre somnade med en gång. Skönt med kvällar som de här.
Jag kommer från duschen och sitter vid datorn för att fördriva lite tid tills Jens kommer och vi ska se film och äta glass =)
Jag tror att Jens har hamnat i det stadiumet då han sympatiäter med mig =) de två sista graviditeterna har han inte gjort det men då jag väntade Kevin var han lika glad i maten som mig men det resulterade också i att han gick upp 13kg under nio månader =)
För mig är det bara kul att han också äter hehe!

Jag gruvar att lägga mig för natten, har redan så ont så jag kan bara föreställa mig hur natten kommer att bli, vaken!
Jag måste köpa mig en bra bok som får ligga nära till hands så man kan läsa sig till sömns när det är som besvärligast att somna.

Vi har haft en bra dag i dag och det hoppas jag att ni också haft!

Godnatt och sov gott!

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0