Bilen

Ja i dag är det bilen som står i fokus, sakerna som vi beställt till att repa den har kommit i dag och redan i morgon har vi fått en besikningstid. I dag har Jens vad han gör med andra ord, hoppas hoppas att detta nu hjälper!

Jag vaknade klockan 6.00 i morse och klev upp för att släppa in katten som sjöng för full hals här utanför, jag var pigg och borde ha klivit upp redan då men jag frös så jag beslutade mig för att ligga och värma mig under täcket en stund, resten kan ni räkna ut själva, det var bara det att när jag vaknade nästa gång så var jag så otroligt trött.

Nu ska jag försöka få tag på arbetsterapeuten ang hjälpmedlen och höra hur det går med att få tag på dem, eftersom hon inte har hört av sig nått så får jag ringa ist, min barnmorska tyckte att jag skulle ligga på så det inte tog så lång tid.
Jag vet av erfarenhet inom jobbet att sådana saker tar LÅNG tid, men man är ju inte gravid för alltid så det är bäst hon skyndar på medans jag fortfarande behöver dem.

In till stan för att hämta ut sakerna till bilen och sedan hem för att egentligen inte göra så mkt, ganska skönt.

I går då Kevin kom hem berättade han vart de åkt, hur de åkt osv osv och jag är glad att jag inte var med hujja så hemskt, jag hade bara stått och ropat "var försiktig" & "du får inte"
Det är tur att det är Jens som åker med här i början jag är för nojjig, å andra sidan hade jens försökt sig på nått i går så att han hade rammlat på ryggen och gjort illa sig. =(

Nåja nu ska jag greppa telefonen och hur upptaget det än är så ska jag inte koppla in återuppringning, eller så lära mig att hålla käft! Hehe!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0