Att vara nöjd =)

Kände mig så förkyld i morse men det är som bortblåst nu, man känner väl av det mer på morgonen antar jag.
Satt och funderade i går över det här med sjukdomar, det är helt otroligt att vi har vart så friska som vi vart detta vinterhalvår (jag vet inte om jag törs skriva det hehe) nu verkar det som att vi äntligen byggt upp ett motståndskraftigt immunförsvar efter alla andra tidigare sjukdomar vi haft under åren.
Barnen har blivit äldre och detta vet jag är en stor bidragande effekt, vad jag kan minnas nu så har filippa och milla haft två dagars feber i vinter, sen fick de feber av sprutan men det kan man inte räkna med tycker jag.
Detta känns ju helt underbart måste jag ju säga! Äntligen! Det är vi verkligen värda tycker jag efter alla rundgångar med sjukdomar som gått mellan barnen under åren.
Därför vill jag bara säga att jag och vi med all säkerhet är mer än nöjda!!!

Till alla er som följt med mina inlägg under helgen vet at vi haft en storrensning här och nu vill jag stolt meddela att garaget, bagarstugan och tvättstugan är klara! ( mkt tack vare min man)
Blir kul att inreda bagarstugan till gäststuga, nu äntligen. Visserligen kommer vi att vänta med det till varmare dagar men då är det bara att ställa iordning sakerna, lätt som en plätt! =)
Nu ska vi äta middag och i dag blir det en familjepizza, tid och ork är är vad som tog det beslutet, mm en saftig pizza med mkt ost!!!! En stor kall cola.......behöver jag fortsätta =)...................
Ha det gott alla!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0