Våran helg i bilder!

Fredagen började och slutade gott. Det var även final i idol och vi kunde glädjas här hemma i soffan att rätt person vann.
Vi käkade fondue och njöt av lugnet och myset, gjorde islycktor att tända ute på bron samt att vi tände våran eldkorg. Tyvärr var det för kallt för att gå ut och grilla en korv på gallret men det får läggas på framtiden.






Lördagsmorgonen började med en spik i Kevins fot, missade telefonsamtal och barn med en dundrande energi. Vi hakade på den energifyllda lördagsmorgonen och rustade oss för att åka och julhandla vilket gick superbra.
Millas kusin hade tidigare ringt och frågat Milla om de skulle gå på bio och det var väl inget snack om den saken......den här filmen blev det!


De var mäkta imponerade efter filmen.
Så här mysigt hade de det på kvällen framför en film med varma räksmörgåsar, och jag antar att filmen var aningen spännande.



Vi hittade en sån söt dress till Liam då vi var och julhandlade så han fick sig en förtidig julklapp.



I dag söndag, upptäckte vi att Liam fått sin första tand. Högra framtanden i nedre käken. Detta förklarar febertoppar och sista tidens skitkalas. =)
Vi har även i dag hunnit handla julklappar och jag blir så otroligt chockad över priserna de kan ta på plastsaker som håller i några veckor. Jag blev så pass chockad att jag "nästan" var på väg att lämna butiken. Det finns ju inte leksaker under tusen spänn! Inte sånna de vill ha iaf. Jag har även en stilla undran och det är hur mina barn kan vara så modemedvetna, att de önskar sig precis allt som är så "inne" vilket som då oxå kostar därefter.
Jag har mina aningar dock, aningarna säger "Nickelodeon" Så i dag sa jag till Jens att nästa år är det nickelodeonstopp efter midsommar, så att de inte har en jä*#%A  aning om vad de ska önska sig, då kan vi köpa de billigare motsvarigheterna utan att de ska känna sig blåsta!

Under helgen har Liam har lärt sig att flytta stolarna runt bordet för att själv ta sig under det, en mysig koja eller en desperat jakt på katterna?




Annars har helgen mest bestått av detta!















Nu ska jag ÄNTLIGEN gå och slå in och "pynta" lite klappar! Ha en bra söndagskväll på er!







Kommentarer
Emmeli

Vilken söt dress!Vart har ni köpt den?

Och hur gör man sånna där is ljus?:)

2010-12-14 @ 07:41:35
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0