Uppesittar......

I dag är det dagen före...
Ljusen brinner, barnen är förväntansfulla och i mina tankar lider jag med dem som ska till stan och göra bort det "sista" typ Jens...
Jag törs inte på allvar fundera på vad som försigår där nu =)

Måste säga att jag känner mig något bättre idag, febern verkar vela ge med sig men inte hostan, Filippa är lite krasslig men inge feber tack o lov.

Uppesittarkvällen

Det blir de årliga bingolotterna, glögg och en provtallrik av julmaten.
Bingolotterna har en ful vana att passa in såhär kvällen före jul, jag har minne av att jag varje år svär över dessa lotter att aldrig mer köpa hem dem och ödsla tid framför dålig tv i flera timmar. Men man vet aldrig plötsligt står där en ny volvo på uppfarten. Långsökt? Kanske men vi har sett det hända ;) Tyvärr var det grannens uppfart den stod på hahahaha!!!
Nåja, en kväll i soffan med de nära och kära under varma filtar, andas den luft som är fylld av barnens förväntan inför morgondagen.
Det blir en myskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0