Underbara snö!

I dag har det återigen varit en sådan dag då jag fått hejda mig för att fundera vilken planet jag egentligen kommer ifrån. Jag har hållt igång sen jag klev upp i morse. Tvättkorgarna är tomma, flickornas rum utrensade och städade, gården skottad och ljusen ute är tända. Samtidigt som jag gjort detta så har jag även lagat mat umgåtts med mina barn och pysslat om min sjuke man. Det ni!!! Det kanske låter som att jag vill ha beröm för min flitighet idag men så är inte fallet jag är bara sjukt nöjd över min prestation under dagen. =) Jag är heller inte klar, det syns tydligt att jag måste ut en gång till innan jag kastar in handuken.

Jag vet inte vart min energi kommer ifrån men jag tror att det beror på detta underbara väder, det känns som att man är liten igen och jag har lust att kasta mig i snön och fånga snöflingor med munnen, så barnslig blir jag i detta väder.

Nåja, nu ska jag dricka upp kaffet och förbereda lilla lippa för sängen.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0