Tre popcorn!

Eftersom att jag redan skrivit flera inlägg om julen så tänkte jag fortsätta.

Här råder stora förväntningar och defenitivt från barnens håll. De hoppar och går an som tre små popcorn!
Jag fattar inte hur jag ska stå ut fram till fredag om de fortsätter i samma takt o ton =/
Jag gläds med dem men vet som sagt inte hur jag själv ska hålla ut tills på fredag.

Jens står och arbetar i hop en kebabtallrik med friterad potatis (vår nya favorit) det blir en sen middag i dag men han har häcken full om man säger så, jag orkar ingenting och ligger i soffan hela dagarna, sovandes för det mesta.
Han tvättar, fixar, matar, lagar mat, bygger rum samtidigt som han tar hand om mig och ungarna, skottar, fixar och fejjar. Han är helt underbar min man, och jag måste erkänna att jag lyckats bra med honnom de senaste fjorton åren hahahaha!!! Fast å andra sidan har han det inte så pjåkigt själv ;)

Just nu i skrivande stund är jag preppad med alvedon, jag hoppas att febern vill ge sig snart eller det måste den göra!!!!

Snart middag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0