Sömnpaus!

Tar ett pausande i det evigt sovandet, har fått lunch serverat och en cigg på det, nu nalkas en stor dos av alvedon sen mera sömn.
Jag är full i stress i skallen och känner att vi skulle behöva göra bort lite fler klappar, men jag kan inte skicka  jens själv, inte för att köpa klart till barnen. Då måste jag vara med och peka sen drar jag till bilen och lämnar honnom kvar i kön.
Som tur är så har vi bara barnenshus kvar som är ett absolut måste för mig att följa med på. Resten fixar Jens själv.

Måste vila, vila och vila för att sedan proppa mig med tabl och sedan kolla julklappar, julen väntar inte på att jag ska bli frisk om man säger så!
Febern har gått ned till 39.5 med alvedon så det kan man ju se som positivt nog för att jag inte skulle klaga om den gick ned till 38.

Nä då var det dessa piller då!!!
Hejsvejs =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0