Pannacotta!

I kväll har jag provat på att göra pannacotta för första gången i mitt liv. Jag (vad jag vet) har aldrig smakat detta förr och längtar tills det är dags att ta ut den ur kylen. Nu kanske ni undrar varför jag gör pannacotta sisådär en vanlig onsdagskväll? Jo, mina barn sover, min man är sjuk och ängslig och ligger under täcket och fryser och jag var OTROLIGT rastlös.
Sen blev det ju en jäkla jungel, det finns otaliga recept men eftersom att jag saknade de flesta av ingredienserna så fick det bli en vanlig vanilj.

Nu när jag snart ska plocka ut denna skapelse ur kylen hoppas jag verkligen att de mina fortsätter att sova......
Medans jag ser MÅNGA repriser av greys (som jag missat, samt sista avsnittet=) och äter min pannacotta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0