Nu är jag less PÅRIKTIGT!!

Alltså nu kommer Jens hem från jobbet med feber och värsta förkylningen, Liam är förkyld och jag är förkyld. Magarna har under en längre period vart i uppror lite till och från och man börjar på allvar fundera vad det är frågan om?
Det är otroligt påfrestande att vi bara löser av varann.
Nu håller jag på med en sanering här hemma, här ska städas och torkas i alla hörn och kanter allt för att torka bort så många baciller som möjligt!

Jaja, nu tar jag en kaffepaus innan jag ska börja med middagen. Gubben hoppade i duschen sen kastas han i säng för vila och sömn.
Jag fortsätter med tvätten och rengörningen och är väldigt pigg och energifylld efter min vila på morgonen som blev betydligt längre än tänkt, nåja då får man nått gjort här hemma iaf =) Saknar att lägga lite energi på prommisar, varmbad osv, det kommer aldrig några tillfällen bara, allt är så fullspäckat eller så beror det på förkylningar eller väder.
Nåja, avsluta  kaffet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0