Mina mysbyxor!

Ja nog kan man bli bekväm i ett par mysbyxor, så sant som sagt. Man kan Uppenbart leva i ett par i ett o ett halvt år utan problem, man skapar en värld tillsammans med sina sletna mysisar.
Men så kommer den dagen som man vet kommer att komma, det är dags att ta adjö *snyftar* det är dags att krypa ur dessa gosiga underbara fina (fina i mitt ♥) underbara (igen) byxor! Nu har jag äntligen tagit mig in i mina favvojeans, men jag kan tala om att senast idag, då vi kom hem från stan så kastade jag mig över mina mysisar, jag kände befrielsen redan då jag höll handen på dörrhandtaget.
Jag kommer att behålla dem, jag kan inte kasta dem....men jag ska dra ned på användandet =) Eller, jag ska bara ha dem hemma (oftast) nästan eller...jag kanske borde göra en adressändring? Jag kan inte kasta dem eftersom att de regelrätt är Jens byxor, de kommer att finnas kvar och jag kommer aldrig att kunna flytta ur dem ;) Så kanske en ny adress e på sin plats!


Kommentarer
Emmeli

Fast jag kommer i mina favoritjeans så går jag mest i mina underbara rosa onnarbyxor här hemma.:)Tycker bara det är jobbigt nu för tiden att "klä upp sig i jeans".:)

Men man kanske skulle göra ett försök.:)

2010-12-06 @ 12:50:21
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0