Måndag

Vaknade för tio minuter sedan, tyckte att jag kände mig lite bättre sedan gjorde jag misstaget att tempa mig, 39 grader precis och ja ni förstår resten. Så idag ska det handlas hem mera alvedon, berocca och nässpray för jag har helt enkelt inte tid att ligga nedbäddad och vara sjuk just nu. Vad gäller idag så blir flickorna hämtade av sin farmor vid skolans slut för att sedan åka till henne fram till att Jens slutar, det känns väldigt skönt. Kevin är så självgående och pga Liam sover så långa stunder då han väl sover så är det inga probs med honom heller, så det kommer att gå bra.
Jag vill inte att Jens ska vara hemma då han redan fixat sig själv några för många sjukdagar, så länge man får vara hemma o mysa i pyjamas o tjocksockor går det bra =)
Nä nu är det klagat nog och jag ska berätta vad som kommer att hända dag 1 (julveckan)

MÅNDAG (4 dagar till julafton)

Lucka 20 öppnas! Vi avnjuter ett nytt avsnitt av hotell gyllene KNorren som är så kul!!!
Efter att vi käkat middag åker vi och julhandlar maten till i jul. Vi ska äta borta julafton men har som tradition att fixa en mindre uppsättning julmat här hemma med urvalet av de allra godaste av bordet. Efter handlingen blir det ganska lugnt, hem o packa upp och fortsätta kurera sig för annars blir det i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0