Lite Liam uppdatering.......

Som jag i mitt tidigare inlägg nämnde så ska vi färdigsställa Liams rum idag som vi lagt på hyllan under jul. Nu ska vi äntligen färdigställa detta och sedan börja flytta in de ton leksaker han lyckats samla på sig under sina sju månader i livet.
Han har för ett par dagar sedan fått sin andra tand och båda två har vuxigt sig stora som två risgryn.
I går kröp han för första gången och jag får på allvar förstå att han också växer så det knakar =)

Jag har tidigare berättat att han visar tecken på astma omän de inte sätter ngn diagnos förän  två års ålder. Han fick utskrivet en inhalator och två olika sorters sprayer (airomir och pulmicort) Han visade tecken på förbättring men blev inte fri från besvären helt. Nu är dosen höjd så nu puffar han två pulmicort och en airomir morgon och kväll samt en puff airomir under dagen och nu äntligen ser vi resultat.
Nu väntar vi på en remiss för pricktest så vi får kolla om det är något han visar på.

Snart är det nyår. Igen!
Berätta gärna vad ni ska göra,äta osv........



Kommentarer
Anki

Jag ska göra taco tårta på nyår hade jag tänkt..men vad fanken vi ska göra finns inget planerat...hemma mys med barnen förmodligen...kraaaam

2010-12-28 @ 14:04:47
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Anonym

Hos oss blir det hemmagjord pepparbiff och gratäng,hasselbackspotatis,rostade rotsaker och bea. Efterrätt marängswiss(hur det nu stavas).. och får trevligt sällskap av:Bror med familj och fam.Öquist ;) Ha ett bra nyår!!!! önskar vi på wennbergsvägen..;)

2010-12-29 @ 14:40:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0