Liams Lista Till Tomten!

Eftersom att jag jag börjat "hoppa* mig fram med gåstolen önskar jag något som håller mina knubbiga runda fossingar varma och som dessutom hjälper mig att få bättre fäste i golvet...min mamma säger att de även ska vara snygga! Det finns jättefina tofflor i skinn på hansens barn inne i stan, jag lämnar en lånad bild från Google som tips.



Min fot är 11.2cm från stortån till hälens knubbigaste utstick =)

Jag dregglar kopiösa mängder nu då mina tänder håller på att spricka fram så dreggelsnibbar önskar jag mig oxå, dessa finns oxå på hansens barn i piteå. Lämnar bild på de jag redan har =)



Jag önskar mig pyjamaser som jag nästan är helt utan, de bör nog vara i stl 80 eftersom att jag växer så att det brakar! Kläder finns oxå med på min önskelista.

Jag önskar mig oxå en mjuk, liten, rund, limegrön matta till mitt nya rum som får värma min rumpa under lekens gång. Jag kanske inte har berättat att jag sitter rätt bra nu för tiden.
Lämnar en lånad bild från google som tips.



Bara så att tomten vet är jag bara snäll!!


Kommentarer
Berith

Jättebra! Jag paxar tofflor, pyjamas och kläder! Farmor

2010-12-07 @ 12:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0