I granen och under granen!

Eftersom att Liam ligger och sjunger nattvisor och har sovit lika mycket som mig under den passerande dagen så håller vi varann lite sällskap, vill inte ha igång tvn så jag passar på att kasta ut ett sista inlägg för dagen.
Inlägget skall visa det som börjar växa under granen och det vackra som hänger i granen.

Vi börjar med det som finns i granen en blandad kompott av arvegods och riktigt nydesignade föremål. Alla går nästan att hänga upp, vissa får ligga =)

Här kommer bilder från Jens pappas julgranspynt som med säkerhet kommer från Jens farmor, pollorna är till viss del handmålade och gjorda i väldigt skört glas. De är så vackra och fina, jag blir glad varje gång vi packar upp dem =)



Dessa är helt klart mina favoriter, de finns i alla de färger dessutom. Barnen älskar dem lika mkt som jag.



Nu kommer då det "NYA"



Här kommer en karamarellstrut fylld med polkagris som Milla gjort på skolan idag =)


Här kommer Filippas silvriga vackra skapelse. Den gjorde hon förra året då hon var fyra.


Millas andra fina granpynt hon kom hem med idag...




Det finns mer vill jag lova men jag stoppar här.....
De är verkligen fantastiska skapare barn.

Nåja, vad växer under granen?





Ja ni ser, här växer julstämmningen delux.......

Min lilla son som har hunnit bli sju månader sover fortfarande inte och det lutar väldigt mkt  åt "Liamtillvåransängkväll!!"
Så det får bli ;)
Sov Gott Alla Fina!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0