Hallojjsan!!

Jag har verkligen varit urusel på att uppdatera, så här lång tid brukar det inte gå mellan varven.
I lördags var vi på firmafest vilket var väldigt trevligt. Från början, ungefär då barnen åkte var jag inte alls på partyhumör....men tro mig det blev jag. Efter några öl, ungefär då jag börjat surra så pass mkt att jag ger mig själv skavsår i öronen så var jag väldigt på topp =) Det var verkligen behövligt för mig och Jens att vara helt barnlediga.
Tillråga på allt så gick det superbra för alla barn att sova borta!
I går gick jag hela dagen och väntade på att bli bakis men  det blev jag aldrig, var däremot rätt trött så det blev gomiddag och filmys med barnen igår sedan klädde vi julgranen som blev så fin!
Annars har det inte hänt så mkt mer...
Nu sitter jag och väntar på att Jens ska komma hem så vi får färdigställa inne i Liams rum, jag har så många ideér och planer som jag vill sätta igång med, ni vet då det kliar i fingrarna och spritter i kroppen =)

Sen kanske man borde börja med middagen som idag blir hemmagjorda hamburgare, måste bara hitta ett bra bröd att baka till dem om vi inte väljer köpesbröd ist. Jo, det gör vi nog!
Jaja, det var nog allt för tillfället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0