Godmorgon=)

Vaknade upp strax före tio och det var alldeles tyst i huset, vet ni varför? Jo alla barnen låg och sov och sover fortfarande. Jag sitter här och njuter av mitt morgonkaffe och kan dricka det medans det fortfarande är varmt.
På tal om värme, idag är jag glad över att få vara inne och bara må, idag ska vi pyssla och fortsätta i Liams rum.
Vi hann mkt igår nu är det bara mina sysslor kvar i form av spackling och målning.
Det var meningen att Kevin skulle på stan med sin farmor idag men det sköts upp några dagar och tur var väl det då det är så här kallt, ist vill han på valls haha ;)
Jag kommer att få vara flitig på att sysselsätta de små liven i dag innan de/vi börjar klättra på väggarna, de har varit många dagar inne nu känns det som.
Nu vaknade mina två flickor..............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0