Fredag

I dag är det final i Idol. Här ska det då dukas upp med ost och vanlig fonduegryta.
Myyys hela dagen och hela kvällen, jag bet ihop i morse och storstädade huset, så fredagen ska även avnjutas i ett rent och väldoftande hem. Liam är febrig och myser i pyjamas idag, han ska få ett skönt bad lite senare.

Vem Vinner då Idol??? Jag är stensäker på att Jay drar hem vinsten om inte allt för många dömt ut honom efter hans misstag. Kan fortfarande inte förstå dem som tycker att han borde lämna tävlingen efter detta. Ser de inte det positiva med ett stöd och förtroende från kanal 4 och en väldigt stor del av svenska folket. Sen Minna? Minns jag inte fel så har hon lämnat tävlingen för väldigt längesedan =O Visst e hon duktig inget sagt om det men hon är ju bara så trist, vanlig och vilken attityd! Mina flickor hejjar på henne och jag kan tro att det är den kategorin av fans hon har. Efter alla idolsäsonger är jag inte ett dugg imponerad av henne man har sett "henne" i den tävlingen vart enda år. Jag tycker det var grymt synd att Linnea åkte ut, hon stack ju fakttiskt ut! Kanske var det även därför hon åkte. Inte får man sticka ut allt för mycket inte.


Ja i vilka fall somhelst kommer vi att äta gott under 2010 sista idol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0