Dåligt

Jag har vart väldigt dålig på att uppdatera i helgen men då man har fullt upp från det att man stiger upp till då man går och lägger sig kan det vara svårt att hitta tid till bloggandet.
I skrivande stund är vi på väg in till stan för mer julklappsköp, har egentligen ingen lust jag är så förkyld igen med lite feber som jag  hoppas håller sig till just liite feber.
Men jag vet inte när vi annars ska ha tid med handlingen av dessa paket, som jag dessutom hatar. Hatar trängseln och hur folk blir i julruschen inklusive mig själv! Alla pengar som försvinner mellan fingrarna och det dystra uppvaknandet av hur lite man får för pengarna.

Nåja nu ska vi åka innan ungarna slår ihjäl sig själva, bråkiga och ilskna små bestar är de just nu....suget på att högt och tydligt brätta att det är jag och pappa som är era tomtar och vi ser och hör allt! Jag biter mig i tungan...











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0