År 2010

Jag sitter och pillar på ett inlägg som sammanfattar mitt 2010, då jag började med detta specialinlägg så förstod jag inte hur mkt som hänt under det snart gångna året. Men till min glädje så förstår jag nu att detta år har varit en resa utan dess like på både gott och ont, jag har insett saker som är både bra och "mindre" bra. Men jag har fått en större självinsikt, ett bredare perspektiv att se på.
Jag har även lärt mig att står man med båda fötterna på jorden måste man ibland äta en kaka extra för att stå stadigt.

Detta år har inte varit ett "vanligt" år och därför längtar jag att publicera "Mitt år 2010" där kommer ni att få ta del av min spännande resa under detta år, möt glädje, besvikelser, kärlek, förståelse, födelse, tandsprickning och trettioårskris......

Snart mina vänner.....

(inlägget kommer att publiceras 2010-12-31 kl 23.55=)

Ha en toppenbra nyårsafton alla mina söta läsare ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *pussar*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0