Tisdag

Tyckte att vädret verkade bli till ett städväder men det spricker upp och är redan varmare, kollade smhi och såg att det ska bli rätt bra idag och regn i morgon så städningen skjuts upp till morgondagen det blir bara lite röj och tvätt idag.
Nu är håret blondt, köpte silvershampoo igår och efter några behandlingar av det blev det ett bra resultat.
Få se om jag lyckas få till några bra bilder att lägga ut och visa......
I kväll ska Milla och spela fotboll första gången sen sommaruppehållet, till helgen har hon match...och som hon längtar.


Kommentarer
Anonym

precis så jag tänker, och jag försöker göra allt för att roa han tsm med mig..umgås och bara mysa innan den lilla kommer ja...sen så är det ju arbete som gäller efter mamma hemma tiden..



tack vännen..känns skönt o se folk som är på samma nivå..kram

2010-08-03 @ 18:15:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0