Tisdag morgon

Liam har sovit utan att äta i natt igen och nu börjar jag ta det för givet, kanske har han skippat nattmålet för gott!

Snart ska vi iväg på några ärenden men först kaffe och frulle, senare under dagen blir det en vrålstädning här efter alla slödagar.
Nu är vi krassliga utan dess like, i dag måste jag koka lite saltlösning till Liam som har tjockt snor i näsan, han har haft det lite jobbigt med tutten i natt då det är svårt att suga då man inte kan andas ordentligt med den lilla nosen. Kevin har torrhosta som mig och hostar och blir andfådd vid minsta rörelse, mina bihåler håller på att sprängas om jag tittar ned....det är en riktigt aggresiv förkylning helt enkelt...den vill heller aldrig ge upp verkar det som.

Det verkar bli sol idag, sol älskade sol. Hösten kan vara verkligen vacker så länge man får lite sol. Jag har vart så less detta regnväder så jag vill kräkas. Men i dag är det riktigt vackert ute och frisk luft, hoppas det får hålla i sig så.
På lördag då vi ska på grillfest med andra familjer skulle det visst bli bra väder så det känns toppen!
Ja, bara hälla i sig kaffet då och starta dagen, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0