Söndagkväll

Nu är kvällen här och barnen ska göra kväll.
Dagen har vart ganska slö och jag har mest varit irriterad hela dagen, jag är nu glad att det är kväll och att jag har fått gjort det som skulle göras. Vi har haft främmande av min kusin och hennes familj, Millsan och Nelli har lekt hela dagen.
Filippa har myst på med mamma och pappa och Kevin har varit hos en kompis hela dan.
Nu ska vi se film, väntar hem Jens som är och hämtar en jacka Milla glömt hos en kompis. Sen blir det äntligen att bara ta det lugnt och bara vara vi ett tag  ♥



Kommentarer
Anki

Ha en underbart skön kväll och njut...

Ska jag göra..har oxå haft en "irri" dag..men ja sov bort det mesta nu på e.m...så nu är jag snällare ;)

2010-08-22 @ 20:03:55
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0