Smått och gott!!!



På Lördag spelar Milla sin första fotbollsmatch och inte bara det det blir tre matcher i hennes första cup. I dag har hon  vart på träning och snacka om att hon tränat hårt, hon såg ut som ett plommon i ansiktet då hon kom hem och svetten sprutade. Nu ska vi hela familjen träna fotboll varje dag fram till lördag, denna tjej vill verkligen vinna!!

I dag har det varit hektiskt, städning av huset mellan 8.30 och 13.00 sedan i väg och veckohandla på Willys, hem och laga middag, fotbollsträning med Milla! Bad på Liam och dusch för flickorna, kvällsfika och tandborstning på samtliga barn utom Liam då. Nu ska vi möblera om i Kevves rum, datorn ska ut och tv in.
När skulle man hitta tid för egentid, nåja den kommer och jag känner mig faktiskt inte stressad med den eftersom att jag gott nöjer mig med de tio minutrarna framför en film innan man somnar.
Skulle bara visa vad barnen fyndade i Göteborg.


Ni kan säkert gissa vilka av barnen som fyndade dessa =)

Nu ska jag gå och hjälpa till, sitter jag kvar här kommer jag att somna.
Måste bara tillägga att Kevin har varit jätteduktig i dag och hjälpt Jens att trimma runt gården, iklädd skyddsutrustning bestående av stövlar i stl 40, långarmat och slalom glasögon. Allt detta i denna värme och allt han fick var 20kr men han var supernöjd och gör nog gärna om det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0