Pissnatt!!

Ännu en natt utan sömn.....blir knäpp snart.
Feber fortfarande.
Ska nu proppa mig med alvedon och bege mig på stan med Kevin sen Milla och sen Filippa, de vill nämligen gå själva med mig och det är ju inte alltid det funkar att göra så men idag. Handlingen går nog smidigare så, då inte alla ungar springer åt olika håll och plockar på sig en helt ny garderob i intressanta klädval och varierande storlekar. De behöver också sin egentid.
I morgon ska vi äta surströmming mumma!!!

Bara göra sig klar att åka.


Kommentarer
Anki

Jo nä ja ska försöka börja ta de lugnare nu...kissandet är ingen fara, det kan ja leva med men jag har åkt på nå konstigt på vänster sida, strålar hela sidan och ner till underliv samtidigt som ja får starka sammandragningar...dom tror ja kan ha för mkt fostervatten men dom ska känna o kolla o ha sig på Måndag, ska få komma då och kolla...Så det är smärtan som är värst just nu..trodde först, som ja pratat med dig om förrut att det vart ligamenten men det trodde dom inte det var...kram

2010-08-20 @ 10:59:01
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0