Ny dag!

Det är en ny dag i dag och efter många funderingar i går så kommer jag att lämna detta med ett stort avståndstagande, bara för att min energi behövs till så mkt annat. Vi har en liten bebis och tre underbara barn som man ska orka vara med.

Ny dag i dag och vi ska iväg med Filippa på inskolningen som inte blev av igår pga vissa omständigheter. Jag far på inskolning och Jens far samtidigt med Kevin till tandläkaren, i morgoon ska Liam ta sitt första vaccin samt en läkarkontroll (Rutinkontrl) och på torsdag ska Filippa till tandläkaren.
I kväll har Milla fotbollsträning så jag hoppas att det inte regnar.

Vi väntar med spänning på att Jens ska få höra något från ett jobb han sökt, hoppas, hoppas och hoppas det blir något av det.
Hoppas gärna med oss.
Fördelarna är många om det så skulle bli!!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen väcka de små!!!



Kommentarer
Anki

Såklart man håller en tumme för er...Ha en bra dag..

2010-08-24 @ 07:11:43
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0