Måndag

Då var det måndag igen. Kevin är hemma och är krasslig och plutten har feber och ligger i vår säng och myser.
Kevin ligger nedbäddad och myser med de ulliga och gulliga kissebarnen och häller i sig vätska.
Jag har ringt några samtal i dag och ska nu göra mig en sista kaffekopp för denna morgon, det blev en lyxig frukost idag, digestivekex med kantarellost och iskall cola, man ska förgylla den grå vardagen lite då och då och vad passar då bättre än med ngt gott.

I dag händer det inte mkt, blir bara att vara hemma och ta hand om de sjuka och krassliga jag börjar nästan invänta Jens, Filippa och Milla till denna förkylning men visst vore det bra om de klarade sig. Tycker att det låter som att de flesta är sjuka nu.

På lördag får ingen vara sjuk då ska vi till stålis och ha grillpartaj med gamla grannar och deras barn, det kommer att bli riktigt skoj (då får jag se renoveringen in real Anki) Hoppas på bra väder och mkt folk!



Kommentarer
Anki

hehe japps...det får du...bara hoppas denna sjuka hinner gå över...men det ordnar sig nog =)

2010-08-30 @ 10:54:43
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0