Lördag och fullrulle!

Milla spelade tre matcher i böle i lördags, första vann de med 6-0, andra förlorade de med 4-3 och sista vann de med 4-1 (om jag minns rätt) Det var en dag då Milla verkligen gav allt hon förmådde och hon och hennes lag gjorde verkligen bra ifrån sig.
Den senare delen av kvällen tillbringade vi hos våra gulliga vänner Elin och Dennis där vi badade hot tub och spelade spel, vi hade en supertrevlig kväll.
Det blev en rätt sen, trevlig kväll så igår var det rätt skönt med en mulen dag så vi bara kunde mysa, laga god mat och titta på film hemma.
I dag ska jag och Jens iväg på ett möte och mamma ska passa de stora barnen, så nu ska vi äta lunch och sedan pinna iväg.
Då vi sedan kommer hem blir det storstädning och striden med den eviga tvätten fortsätter.

Är det fler än jag som känner hösten i luften?


Kommentarer
Anki

joooo jag känner hösten...nu äntligen kan man börja tända sina fina ljus igen ;) mysa i mörkret med en film, under filten i soffan och börja frossa på allvar ;) S hoppas allt bra med er...kram från stålis..

2010-08-09 @ 19:06:43
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0