Kvällsmys!

I dag har min älskling varit en klippa då jag inte haft ngn ork överhuvudtaget. Han har fixat med tvätt, röjning, renbäddning och hämtning av barnen mm, plus att han nyss for till ok och köpte mig en stor chokladkaka! Vilket ♥
Jag och barnen ligger nedbäddadde i soffan och ser "hitta Nemo" vilken underbar film det är!

Jag kom på att det snart är dags att gå och rösta, frågan är bara vems skitsnack som är lättast att svälja! Har god lust att googla vilket parti som är mest villiga att höja barnbidraget och sedan gå och rösta på det, för oss skulle det löna sig och mer insatt än så är jag inte inom politiken tyvärr.
Om ni därute har lust att lämna åsikter om vart ni står politiskt så gör gärna det, men bara till detta inlägg då jag normalt sett undviker det politiska ämnet så långt det är möjligt.

Snart är det dags att krypa ned och vad jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0