Inskolning

Inskolningen på Filippa pågår ännu, jag fick lämna henne en stund själv då hon ville vara ute men ska snart dit och hämta hem henne.
Hon målade,bakade och utforskade samtidigt som hon släppte mig mer och mer, det gick som planerat och imorgon ska hon dit själv.
Liam följde med oss och han som inte är van att göra morgon såhär tidigt har sovit i min famn i en och en halv timma, kan säga att armen darrade då jag fick lägga ned honom i vagnen igen.
Kevins besök hos tandläkaren gick superbra, han fick beröm för sin tandborstning och sina fina tänder och hade inget hål.
Värre blir det nog då vi ska dit med Filippa *gruvar*
När Filippa kommer hem blir det lunch och sedan iväg för lite ärenden. Annars ser det ut att bli en lugn hemmadag, iaf för mig och Jens. Vad bernen kommer hem med för planer vet jag inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0