Har så mkt att göra och inget blir gjort!

Är det ngn som känner igen sig? Skulle behöva sätta mig ned och göra en lista och försöka göra några av sakerna per dag och sedan bara kryssa för det som är gjort, men då vet jag att det skulle bli en lista lång som mitt liv den skulle bli oändlig där det skulle fyllas på mer än vad jag skulle hinna göra bort!
Nåja, en mörk vinter väntar då rastlösheten har ospelat sina spratt så jag kan vänta med några av sakerna till dess.

Jag väntar på iver efter en ny bloggdesign, denna gången har jag inte tid att knåpa ihop något själv så det är bortlejt =) av vad det verkar mkt duktig tjej!!

Milla har rullat chokladbollar ikväll och de sitter och mumsar på det nu, inte det nyttigaste kvällsfikat men eftersom att det inte hör till vanligheterna så är det ingen större sak.

I dag har vi varit och köpt Liam en snorsug, jag har kokat saltlösning som jag droppat i hans näsa sen fick han bada, massage och välling. Han somnade gott och har sovit länge nu. Snart vaknar han nog för att sällskapa med oss till ungefär kl 21 då han numer somnar för kvällen.
Nu ska jag bara softa och kanske kolla in tradera ;)

Hejsvejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0