Godermorgon...eller vad man säger då man vaknar efter kl 10

I dag har jag en sån där energi i kroppen och sjuder av ideér. Det bubblar i mitt blod och jag får växtvärk ihjärnan.
Typiskt mig att bli så här då hösten kommer.
Varken bra för mig, Jens eller plånboken hahaha! Nu kostar inte alla ideér jätte mkt varav vissa inte kostar alls, men vissa kostar ungefär ett halvt hus haha!!
Vi får se hur jag behandlar mig mot min kreativa sjuka idag, men det är något som säger mig att jag "borde" använda den till att rensa socklådor och städa garderober.

Snart börjar skolorna om, Milla längtar super mycket och har  nedräkning. Kevin blir arg så fort man tar bokstaven s i munnen, att det kan skilja sig så mycket mellan barnen. Filippa längtar efter dagis, de har bytt lokal som jag nämnt tidigare och det är det som lockar tösen.
Här hemma kommer det att bli tyst och tomt, kommer att sakna mina barn och hur tyst och tomt kommer det inte att bli om Jens får ett jobb??
Svar, det kommer inte att bli så tyst! Vi kommer att ränna omkring och tillbringa många timmar i rantarsvängen samt börja med babysim. Så oss blir det icket synd om.

Nåja, ha en bra onsdag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0