Fredag em

Inga planer hade vi, nu sitter jag och väntar på besök av våra gamla, goa och glada grannar Linda och Peder. Vi ska grilla lite korv med barnen och bara umgås och ha det trevligt =) Väldigt längesedan vi gjorde det.
Flickorna spelar fotboll på det nyklippta gräset, Liam sover och Kevin har slutat baka och sitter på skype med en klasskompis, snart ska han komma ut med oss.
Jag myser i skuggan och bara ÄR (fortfarande) men jag har hunnit röja undan och ska snart in och tömma en maskin, snacka om att det blir mkt disk, måste lära barnen att använda glasen mer än en gång helst då de dricker en miljard gånger per dag.

Kevins sockerkaka blev mkt god och avnjöts i sällskapet av Ebba,Allis och Anna och vi såklart. han var nog rätt stolt över den fluffiga och väldoftande kakan.

Nä ni nu ska jag plocka ut den där maskinen innan finfrämmandet kommer =)


Kommentarer
linda

tack för en jättetrevlig kväll,dock en tidig hemgång!men det måste göras om:)

2010-08-21 @ 21:00:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0