Förkylnings H-vete!!!

Somnade med Liam, hur svårt var det att somna då han ligger varm och go brevid och suger napp o snuttar? Inget svårt alls. Jag har sovit hårt och drömt en massa, hör inte till vanligheterna att jag somnar så då jag bara lägger mig för att vila.
Vaknade av Erika som kom och lämnade kläder till Filippa och en mössa till Liam, det tackar vi för =) Filippa blev superglad förståss och saken blev inte värre av att de var en "stortufftjej" som haft dem innan hihihi!!
Dricker för tillfället kaffe och ska snart ned i tvättstugan för än har den inte fått någon barmhärtighet och slutat att växa bara för att jag är totalt orkeslös,nej nej, den växer och frodas som aldrig förr.

Ha en fortsatt bra dag alla härliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0