Fantastiskt moget!!!

Fortsätt att behandla mig som luft, fortsätt att vägra höra vad jag har att säga! Det enda detta resulterar i är att jag skriver av mina känslor i bloggen.Människor som inte hör mig slutar jag att höra, och kan likaväl behandla människor som luft med!
Det är lika fegt att skriva om sina känslor i bloggen som att tala bakom ryggen på någon och sedan VÄGRA höra deras åsikter. Jag har tappat allt förtroende..för den vuxna människans förstånd och allt detta för att jag var orolig för hur mina barn skulle ta detta.
Skärpning nu va!!! Det börjar ju för fan likna mobbning, önskar att alla visste hur det egentligen är!

Fantastiskt moget att blockera "din" logg på FB också, jag behöver inte "utpeka" ngn för jag vem som suger åt sig som en gammal disktrasa!

Tack o hej!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0