Det ska vara jag!

Virrig som jag är har jag missat Liams tvåmånaderskontroll, kom på det idag då jag tyckte att det var längesedan han var där, och ingen har ringt för att påminna mig heller. Nu är han tre månader så det blir tvåmånaders och tremånaderskontroll tillsammans och dessutom vaccin!
Har aldrig förr haft problem att vara med då barnen tar sitt vaccin men nu gråter jag bara på tanken att någon ska sticka en nål i honom och hade det inte varit för att jag vill ge honom trygghet under proceduren så hade Jens fått vara själv med honom. Huvva!!!

Snart fyller Millsan år, sju dessutom! Stora damen som nu går i första klass "riktig" skola. Det verkar ska bli party i bagarstugan om hon får bestämma så nu ska vi kolla upp vilka helger som lämpar sig bäst för detta.

Har varit och lämnat barnen på skolan precis och det syntes att de var glada att träffa sina vänner, till skillnad från förra året så är det nu kända ansikten de möter och det känns bra både för barnen och oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0