Godnatt

Ja då var det dags för ett litet kvällsinlägg denna tisdagkväll.
I dag har vi varit på utvecklingssamtal med Kevin och hans fröken hade bara bra saker att säga om allt, han sköter sig, jobbar bra, är snäll, många kompisar och har otroligt lätt att lära. Vi fick lämna skolan och Kevins fröken som mycket stolta och glada föräldrar samt tacksamma att han bara visar sin trotsighet hemma hehe.
Sen har vi bestämt vilken tv som nu blir vår nya att hänga upp =) men jag minns inte vad den heter bara att den ska vara bra osv, energisnål ska den tydligen också vara men som sagt jag är inte den som har kollen. Tvn kommer om en vecka ungefär, kul.

Nu är jag så trött att mina ögon står i kors så nu väntar bara en sak, sängen och förhoppningsvis en bra natt.
Sov så gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0