Tomt hus

Tänk att barnen bara vart borta i mindre än en timme och det känns som evigheter, må vara då det far bort då man själv ska göra ngt eller fara bort men då man är hemma och inte har nått för sig så blir det otroligt tomt och tyst och man funderar vad sjutton man gjorde innan man fick barn.
Nu ska vi iaf dricka kaffe sen ska vi gå ut en sväng och dona lite, kanske att jag får med min man på en kort promenad kan ju inte påstå att det blir en jobbig sådan i den takt jag går hahaha!! Sa till min mamma idag att jag inte alls skulle ha nått emot att värkarbetet satte igång och jag fick föda, om man visste att allt gick bra. Nu är jag så less men samtidigt är det bra att den stannar ett tag till då vi fortfarande har en del att fixa före ankomst.
I morse städade vi ut alla garderober så det blev lite ordning o reda i dem, det är skönt och så blir det lättare för mig att sedan gå igenom och rensa ut lite gammalt och förstort innan sommaren.

Nä nu ska jag dricka kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0