Tisdag kväll

Javisst gick det bra hos barnmorskan i dag men jag hade önskat att hon skulle säga att hon beräknat förlossningsdagen fel och att den var betydligt tidagare, men det sa hon naturligtvis inte.
Magen ligger nu en snutt ovanför normalkurvan så nu vet jag att det bär av i rasande fart till en stor bebis, det är denna tid våra bebisar blir stora.
Alla prover var bra (tack och lov) Bebisen har sjunkt ned en bra bit men huvudet är fortfarande rörligt.
I dag har  jag börjat få senadrag i ljumskeln (det är så det känns) detta fenomen hade jag ett par veckor med Filippa innan vattnet gick, jag vet inte om man kan koppla i hop det med vattenavgång men just nu vill jag gärna det.

Sitter o dricker kaffe och ska snart fara och handla då vi inte hann detta i dag, när det blev lunch hos barnens farmor. Därför åker vi nu efter middagen ist.

Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0