Till Jens, Kevin, Milla, Filippa och lillskrutten! Min familj.

Detta inlägg skulle jag enbart vilja tillägna min underbara familj.

Det är allt för lätt att klaga över väder och vind och sådant som i längden inte betyder nått, så lätt att man allt för ofta glömmer vad som är på riktigt och vad som betyder nått, jag har en lycka som är få förunnad, min familj.
Jag älskar dem alla vilkorslöst och obegränsat och är evigt tacksam att de finns vid min sida lika väl som jag finns för dem.
Jag är tacksam för att just dessa människor delar mitt liv, att de är en del av det liv jag lever, jag hade aldrig kunnat önska mig annat, de är lycka högre än allt.
Jag har så mkt att vara tacksam för så länge jag har dem vid min sida och i mitt liv, jag älskar er så mycket! 

♥ Världens lyckligaste mamma och fru ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0