susselisussuss!!

Kan inte tro det själv, kunde aldrig ha trott på det om ngn sa det till mig i morse. Det är nog på väg att vända, kroppen är inte längre på viloläge utan förbereder sig för allt som ska komma.
Detta handlar om min energi som äntligen verkar vara på väg tillbaka, jag håller sakta men säkertpå att återvända till mitt liv haha!! I kväll då ungarna la sig för att sova gjorde jag ett ryck här hemma som hette duga jag ids inte ens rabbla upp allt här men kan säga att jag är mer än nöjd, nu däremot är jag trött men det får man vara den här tiden =) helst då man hållt i gång som det jag gjort i kväll.

Det blev att packa in och göra klart allt i skötbordet med kläder och sådant. =) Kanske är det sånt som får en att orka, då man börjar fatta att den lille snart ska komma ut =)

Halsbrännan är en plåga från "varma stället" kan bero på vår middag *harkel* vem har sagt att chilli con carne motverkar halsbränna? Nje precis...hehe.
Nu svammlar jag i väg bäst att lägga sig och sova.
Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0