Stoppet

Stoppet verkar inte ens sitta i huset utan i brunnarna runt omkring, nu anlände precis en bil från kommun som ska suga bort detta elende om jag förstått saken rätt, inte konstigt att det spökat i detta avlopp. Skönt att man snart kan göra sina behov som man ska haha!
Jag känner mig förövrigt väldigt dålig i dag, andfådd, mkt sammandragningar, törstig och starkt illamående. Kanske är det så att man håller på att få magsjuka eller nått.
Jag började gå omkring här i morse och försöka plocka lite men fick avbryta det med en gång jag har alldeles för ont så det jag vill göra går ej att göra *Frustrerad* Jag vet inte om jag ska sitta, ligga, stå el gå. Allt gör så förbenat ont. Det är jobbigt att från ha varit pigg och kry kastas in i en vardag då man behöver hjälp med allt, det är en hemsk omställning både för en själv och resten av familjen.
Nu ska jag försöka att inte klaga men det är ganska skönt att skriva av sig det här, det blir nog mkt klagosång här hemma så jag kanske besparar dem lite genom att klaga här ist.
Nåja det är bara att acceptera situationen och kämpa vidare, 39 dagar kvar att hålla ut...........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0