Stadsrunda

I dag medans barnen var på skolan for jag, jens och filippa in till stan för att inhandla vårkläder, fingervantar och ett par stövlar till kevin.
Det vi hittade var två dresser till kevin och milla med byxa och jacka, milla fick i turkost och grått och kevin i limegrönt och grått, fingervantar till alla och svarta fina stövlar till kevin.

Men vad jag tycker att h&m som har blivit dyra, de tog lika mkt betalt för ett ställ som team sportia och då köpte vi didriksson, plus att hm säljer dessa barnsliga galonisar med gummiband under skorna, det är ju inte vad kevin och milla vill ha om man säger så.

Barnen plockade vi upp på hemvägen, väl hemma fick de sina nya saker och vad de blev glada, kevin cyklar i sina gummistövlar nu =) Tacksamma barn är alltid trevlig för oss som föräldrar men måste vara ännu trevligare för barnen själva, det blir så mkt mer att glädjas över.

Nu är barnenn ute och cyklar.
Själv sitter jag och dricker kaffe och ska snart börja städa i kevves rum det är faktiskt bara det som är kvar nu här uppe iaf =) *skönt*

Hehe, Milla var nyss in och ropade, Mamma jag behöver en trasa! Till vad undrade jag och hon svarar att hon ska tvätta sin cykel. Oj är den smutsig säger jag och Milla svarar, det kan du skriva upp!! =)
Nu ska jag dricka kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0