Solen skiner, godmorgon!

Underbara strålar! Snart ledig sommar med barnen och en liten i famnen =) kan just inte bli mkt bättre! Det är härligt att vakna då solen vågar sig fram, så härligt att man nästan får ångest över att det inte är sommar ännu.
Vad skulle man ha hittat på i dag, i morgon börjar barnen om skolan så de vill säkert göra nått i dag. det är så svårt då jag är så begränsad men jag tror att de förstår det bättre än vad jag själv tror. Jag kommer att gottgöra dem i sommar så det står härliga till.

I går gick jag in i vecka 33, hela 32 veckor gågna. Nu börjar man märka av de sista veckornas besvär så som tungandning, andfåddhet,svullna ben och fötter, värk i knäna och fruktansvärda halsbränna. Visst är det besvärligt men helt normala och jag störs inte så mkt av dem, värst är denna skitfoglossning.
Bebis har vänt sig upp och ned nu och det finns inte allt för stor plats att rumstrera på därinne. Jag känner rumpan snett ovanför min navel =)

Kaffet har bryggt klart och jag ska gå och hämta mig en kopp, känner att det ska smaka underbart.
Jag återkommer senare under dagen med uppdateringar om vad som händer.....ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0