Slut på en vecka till.

Godmorgon, här började dagen i smått panik då jag till min stora besvikelse upptäckte att kaffet var slut, hur blir det alltid så här och varför tar det alltid slut på morgonen. Jens åkte till ok och köpte och problemet var löst. Nu är jag ordentligt kaffe triggad och ska sätta i gång med dagens projekt som nu ser ut att bli, skurning av golven (allt annat är gjort i städväg) snöra igång en tvätt, ut på liten promenad med Filippa som cyklar, in till stan och kolla om vit snickarifärg, hem och ta emot Milla och Kevin och ev börja måla. Självklart ska jag inte göra allt detta själv utan delar det med min man.
Så dagen är planerad i full fräs, jag vill också hinna med att sätta ut en cafégrupp här på framsidan enda problemet är att vi ingen har hahaha, så det får nog vänta ett tag.
Jag lovar att jag ska bjuda på några bilder i kväll jag är medveten om att det var längesedan, i morgon har jag gått gravid i 33 veckor så jag kan bla bjuda på en magbild från v 33
Jaja, bara att börja då om man ska hinna allt, skönt med dagar då det händer något, tiden går så mkt snabbare då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0