Skötväska

Ja ni har verkligen fått följa med i svängarna vad gäller skötväska, jag trodde inte att det skulle vara det största problemet att inhandla. Jag trodde en väska jag redan hade skulle passa men remmarna var för små så problemet var inte alls löst som jag trott en längre tid. Jag har kollat på skötväskor på nätet och hade precis tänkt beställa en, men så var vi på (hör och häpna) biltema i dag och där  hittade jag en väska som var superfin med bra fack och div funktioner man önskar sig av en skötväska, kollade priset (hör och häpna igen) 69kr!!!! Tagen.
Så nu har jag packat klart skötväskan sex och en halv vecka i förväg hahaha! Den hänger fint på vagnen.
Nu börjar det mesta vara på plats, lite har jag sparat så man har att göra tiden som är kvar annars blir det så trist.

I kväll har vi vart hemma och barnen vart ute, de har lekt cyklat varit med kompisar och gått promenad med kaninen Filip. Middagen bestod av varmkorv och kräm, helt ok faktiskt, kaffe, läxläsning med vår duktiga son *stolt mamma* kvällsbestyr med allt vad det hör till, nattning av de små och nu en lugn stund i soffan. Jag hoppas innerligt att jag lyckas vara vaken och se greys anatomy i kväll, i går somnade jag ifrån desperata fruarna och prata om att jag hade ångest då Jens väckte mig två minuter innan det slutade, så i kväll har jag fått i mig en kopp kaffe så jag ska hålla mig vaken och jag känner mig rätt pigg så hoppet är högt.
Ha en bra kväll alla där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0