Skön kväll

Kommer precis från duschen det är helt underbart vad lite värme kan göra med en trött och värkande kropp. Nu sitter jag här i hopp om att komma på nått att skriva om, nått intressant som folk vill läsa om men tyvärr så kommer jag inte på nått alls.
Dagen har vart lång och seg och helst då man känner sig halvkrasslig, Kevin har så ont i halsen och har haft det hela helgen men ingen feber. Ska kolla hur han mår i morgon, kanske han får stanna hemma. Han har lätt till tårarna och verkar lite medtagen.

I morgon ska jag på ett rutinbesök på mvc, prover,hjärtljud och mätning av magen. Tänk att det är nu verkligen sista gången jag springer på dessa koller, ta mig inte fel jag kommer inte att sakna det, jag känner mig inte ens sentimental över det.
Nu längtar jag till att få bli mig själv igen och få träfa min/våran älskade lilla bebbeskrutt, snosa han i nacken och pussa den lilla näsan, mest av allt längtar jag till att få ta hans lilla fot och snosa han mellan tårna. Tårna ja! Undra om denna lilla bebis får Jens långa tår som alla andra fått hehe, eller om han får mina korta och tjocka tår =) Vettesjutton vad som är bäst! Oavsett skönheten på tårna kommer han att komma ut till en stor värld född till en stor familj med en mamma, pappa och tre förväntansfulla syskon som kommer att älska honom stort och mycket i vått och torrt.

Nu ska jag killa hans fötter genom magen, får för mig att han tycker det är kul =) eller så blir han irriterad för det rör sig massor då jag gör detta, spela roll vilket han blir, nått måste ju hända därinne hur sakta ska inte tiden gå för honom hihi! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0