Så sött!!




Jens hittade en sida i en av sina tatueringstidningar med bebiskläder,skor,haklappar mm mm  Dessa skor och denna skötväska ska vi beställa och nappar,kläder och flaskor,de hade hur mkt gulligt somhelst hehe.

I dag har jag gått gravid i hela 31 veckor och går in i vecka 32 i dag, nu återstår nio veckor av graviditeten och det närmar sig med stormsteg. Magen är stor och klumpig men har sjunkt ned massor den senaste veckan men putar rakt ut destomer. Jag har många sd per dag men tar det som träning inför förlossningen, livmodern är extra känslig vi fjärde barnet så tydligen retas det lätt fram sd. Kanske går förlossningen snabbare nu hehe. Jag har inte längre lika ont och besvärligt med navelbråcket, det känns knappt av men finns där så man får tänka på att ta det lugnt.

Vi fick åka och hämta hem våra son hos mormor o morfar i går, flickorna stannade utan problem. I dag ska vi till barnens farmor på påskmiddag ute på deras stuga, det blir gott. Annars hoppas jag som utlovat att väddret blir som igår, det skulle vara mulet på morgonen o förmiddan men sedan klarna upp och bli sol, det var fantastiskt väder i går och det for mkt snö.
Nu ska vi äta frulle och sedan hämta gullflickorna!
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0