Så rent!

Jag vet att jag skriver mkt om städning och tvättning, fixning och andra sådana saker, men ni ska veta att jag är inne i den riktiga städperioden av graviditeten, det som är synd för både mig och Jens är att han åker på att ta det och jag som vill ta det kan inte pga fogarna. Hur som haver så är huset super städat även källaren och alla rummen där och såklart uppe på.
Tvätten är tagen så vad ska man säga här finns inte mkt att göra längre om man inte ska börja nöta ned inredningen haha!

I kväll blir det komedi för mig och Jens, jag har gjort bort att duscha och renbäddat så efter att barnen gått i säng blir det att hoppa i säng själv, gotta och se film sen soooova!!! Jag är enormt trött i dag.
Sådär, det blev ett litet kvälls inlägg också, ha en bra kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0